Permanente Vorming Chauffeurs

Klantvriendelijkheid & Imago

KLANTVRIENDELIJKHEID

De opleiding is voor alle personen uit de transportwereld die meer willen halen uit hun business door de juiste inzichten en de juiste omgangsvormen te verwerven m.b.t. klantvriendelijkheid, alsook het besef van de impact die klantvriendelijkheid kan hebben op het imago van het bedrijf en van jezelf.

Doelgroep

Alle professionele bestuurders van voertuigen van groep C& D.

Doelstelling

Inzichten verwerven in het belang van de kwaliteit van:

-de diensverlening door de bestuurder

-de uitvoering van taken van de bestuurder

-de contacten waarmee de bestuurder te maken krijgt

-de organisatie van het werk

-de commerciële en financiële gevolgen van een geschil

Aanscherpen van klantgerichte competenties.

Impact van klantvriendelijkheid op het imago van het bedrijf (en van jezelf!)

Opstellen ven een persoonlijk actieplan

Inhoud

-Klantvriendelijkheid/imago

-Inzicht verwerven in het belang van kwaliteit

-Aanscherpen van klangerichte competenties.

-Concrete tips.

-Opstellen van persoonlijke actiepunten.

-Rollenspelen.

De module valt onder onderwerp (3) Gezondheid, verkeers-en milieuveiligheid, dienstverlening en logistiek

Praktisch

-1-daagse training van 7 uur (max. 20 kandidaten per sessie

-De bedrijven kunnen genieten van 30 of 40% subsidie via KMO-PORTEFEUILLE.

€ 165,-
1 dag

Sessieoverzicht

Geen sessies beschikbaar.
Afdrukken